« 凍死しそう | Main | 新年が明けました »

信長の野望Online 破天の章

先週の水曜にアップデートされて、とりあえず1アカだけアップグレードして
ボチボチやろうかなと考えていたのに、なぜか勢いで2アカ共アップグレード。
久々にやるとおもしろいですねぇ。
でも結構忘れてることも多い感じ。
天翔斎藤家は滅亡してましたけど、久々にやってみるとおもしろいし、
せっかくアップグレードしたので楽しみたいと思います。
無駄にキャラ枠も1増やしてみたけど、当面は鉄砲を育てる方向ですね。
弱いですが。。。

|

« 凍死しそう | Main | 新年が明けました »

Comments

The role will certainly be Richardson's initial comedy job considering that pop up gazebo ebay uk went off the air in 1999.

Posted by: cream pop up gazebo uk | August 28, 2015 at 10:41 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/88287/13131771

Listed below are links to weblogs that reference 信長の野望Online 破天の章:

» olsen twins xxx []
incest xxx darlina the huns thumbs up [Read More]

Tracked on January 02, 2007 at 09:54 PM

» busty adventures []
katie holmes breasts jessica alba's breasts large boobs [Read More]

Tracked on January 02, 2007 at 11:39 PM

« 凍死しそう | Main | 新年が明けました »